WAKE UP!

vilken konstig dag.... vi vaknda mitt inatten av att vårat brandlarm går av..tjena... jag blev livrädd o trodde vi skulle dö tills vi gick upp o inte hittade någon brand alls....så vi försökta få tyst på larmet..lättare sagt än gjort...vi drog ut batteriet men den fortsatte att tjuta..wierd shit..

sen så försov vi oss, jag slog i min tå i sängen så naglen gick av, sköööönt...
sen ringde jag mamma. min älskade älskling Max va där så jag fick prata med honom. han sa inte överdrivet mkt, typ flåsa o skrattade o mumla men hur underbar e han inte!

jag har såmkt att se fram emot nu!

på lördag ska jag o älsklingen ut o busa i griffith park, sen på middag hemma hos a&c. sen går de väll några veckor av tråk, o sen ska vi på en romantisk getaway i san francisco! yay! fun shit! :D

see ya!

tjip o hajk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0