major bitch-day

innan jag gör ngt annat så vill jag säga såhär:
HAPPY HAPPY BDAY OMPA EMMA!!



så, nu kan vi gå vidare till viktiagre saker, nämligen mig :P (folk säger att jag e egoistisk, i guess thats true :P)

wow...study just isnt that fun at all...
jag har haft en ganska sugig dag faktiskt... tjaffs med sambon imorse (våra tjaffs håller sig inte så länge vilket e skönt men dock! dessutom oftast jag som börjar tjaffsa haha) sen iväg till skolan o nästan kom försent pga en ljugare till busschaffis... major bitch, som vi säger här :P
sen, när jag väll kommit in så skäller min eng teacher ut klassen för att vi suger (fyi, hon suger) o sen ger hon tillbaka våra essay papers..jag fick ett A+ på min extra credit paper om världens tråkigaste film The bright star, vilket jag tycker e ganska intressant med tanke på att jag bara skrev bs i den, men i min riktiga essay paper som jag faktiskt kämpade med fick jag ett D! ett D! tjena...ja har inte fått ett ända D sen jag började på smc... inte ens i matte! så nu måste jag skriva om skiten...huj..jag avskyr den klassen...när jag frågade vad jag behövde göra för att fixa det så va hon med en major bitch...typiskt...
sen så åkte jag hem o hade lunch me babe o sen har jag suttit här med alla mina papper runt omkring mig, kämpnade med mitt midterm som jag har imon..de kommer ju bli intressant...





dags att laga lite food å sen snuggle upp med min karl

tjip o hajk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0