just another day in paradise

wow im one tired cookie!

idag skulle jag plugga...det har jag inte gjort..jag har faktiskt inte ens öppnat boken... typiskt... o imorron kommer de då inte bli av för q e ledig o vi ska fira ompa emmas bday varesej hon vill eller inte, så jag får väll plugga på söndag. o måndag. så kan de gå...
dock ha jag gjort mkt annat halvnyttigt:
jag har städat (som vanligt, känns som om ja e ngn slags hemmafru, but mama would be proud, de e oftast ganska rent hos oss här på chestnut st!)
jag har haft lunch med min favvis sambo (inte för att jag har så många att välja på men ändå)
jag har gått till skoaffären o klagat på att min stövel som jag köpte för två dagar sedan redan gick sönder.
jag har vart på banken
jag har vart i affären
jag ska laga mat
jag ska lägga mig i soffan

seeee, en hel del trots allt :P

jag e väldigt exalterad över att åka hem nu i vinter! yay för mig! mindre exalterad över att flyga hem..huuj.not again.... o även mindre exalterad över att lämna min älskling under julen o nyår...vem ska jag pussa på när klockan slår 12 lixom??

tjip o hajk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0