im best in the entire world

hey i got news for u!
jag e bäst på allt i hela världen! det visste du kanske inte innan? men så e de.
emma kommer strax efter mig o sen kommer mina fellow speech kamrater, för idag har vi hållt tal så det bara ryker om de o vi va helt enkelt bäst i hela världen, ja ja skulle t.o.m kunna dra till med i hela universum!



både jag o emma fick 95 av 100 på våra tal bara för att vi e så tusans bra, o så fick jag, jag tror de va 3 extra poäng för att mina kära klasskamrater gillademitt speech så mkt :P sjukt bra e jag skulle jag ville säga :D



nu sitter jag o myser i soffan med mina älskade sambo. house e på tv o sen ska ta en kopp te o en macka med kalles (älska ikea or what!)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0