igång igen

wow...jag har inte skrivit på hur länge som helst! sjukt dåligt av mig...nu ska jag försöka komma igång igen. jag har tänkt på att skriva hur många ggr som helst men de blev lixom adrig av...
en liten uppdatering e väll dags nu då :P

Quinn: Jag o min älskade sambo är fortfarande väldigt kära o lyckliga ihop, även fast vi såklart har våra upp o ner gångar. Att bo ihop är lika underbart som frusterande haha

Lägenheten: Wow, jag verkigen älskar våran lägenhet! den är helt underbar! Känner mig verkligen som hemma här :) inga jobbiga roommates dessutom, så konstigt att man älskar de...:P

Skolan: ugh.... jag har: Speech: aaah på måndag har jag o emma våra första speech..vårn lärare e jätte läskig... Eng 2: Kill me.. shakespear o dikter o annat skit...fy fan... Psych 2: ganska intresting faktiskt... fast jag burkar få kämpa med att inte somna på lektionerna :P Matte: min lärare har bott i usa i 36 år, ändå bryter han så grovt att ingen fattar va han säger.. tjena...

Nehe... jag får skriva mer imon, loooooovar haha ja e dödstrött

nattinatt
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0