joshua radin konsert

jaha nu har jag inte skrivit på länge igen...e de ok att skyla på att jag har varit sjuk? ok bra, då gör jag de :P

så vad har hänt..hmm...
vi gick på joshua radins konsert, o han e precis lika underbart underbar som han låter! han snacka skit me oss i publiken o bara sjung sina underbara sånger o vi älskar joshua radin!!





det har ju vart haloween me...jag firade genom att ligga hemma i soffan o va super sjuk...kuliga grejor det :P
dock fick jag till en pumpa dagen innan :P


Ena sidan


Andra sidan..! GOO LAKERS!



idag är min man ledig o vi ska ut o busa :D vi ska leta upp 20 tals kläder att ha på oss på Candys fest, vi ska mysa o vi ska spela biljard :D
de ni!

tjip o hajk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0